Умови публічної оферти
ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
- ПОКУПЕЦЬ — дієздатна фізична або юридична особа, яка розмістила замовлення на сайті. Приймаючи умови оферти, ПОКУПЕЦЬ підтверджує, що він є дієздатним громадянином, фізичною особою-підприємцем або представником діючої юридичної особи, яка має необхідні документи для здійснення правочину.
- ПРОДАВЕЦЬ — інтернет-магазин Lampala, розташований в мережі Інтернет за адресою: lampala.com.ua.
- ЗАМОВЛЕННЯ — належним чином оформлений запит ПОКУПЦЯ на придбання товарів, розміщених на сайті ПРОДАВЦЯ.
- ТОВАР — об'єкт матеріального світу, не вилучений з цивільного обороту і представлений до продажу на сайті. На сайті представлені фотозразки товарів.
- МЕНЕДЖЕР — представник ПРОДАВЦЯ, який від імені ПРОДАВЦЯ погоджує з ПОКУПЦЕМ усі істотні умови, включаючи доставку, вартість замовлення та оплату товару.
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ
1.1. Цей договір регулює купівлю-продаж товарів в інтернет-магазині, зокрема:
- добровільний вибір ПОКУПЦЕМ товарів в інтернет-магазині;
- самостійне оформлення ПОКУПЦЕМ замовлення в інтернет-магазині;
- оплата ПОКУПЦЕМ замовлення, оформленого в інтернет-магазині;
- обробка та доставка замовлення ПОКУПЦЮ у власність на умовах цього договору.
1.2. Обов'язки сторін
ПРОДАВЕЦЬ зобов'язується передати у власність ПОКУПЦЮ товари, а ПОКУПЕЦЬ зобов'язується оплатити і прийняти замовлені в інтернет-магазині товари.
2. МОМЕНТ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ
2.1. Прийняття оферти
Відповідно до статті 642 Цивільного кодексу України, у разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг, юридична або фізична особа, яка здійснює акцепт цієї оферти, стає ПОКУПЦЕМ (акцепт оферти рівносильний укладенню договору на умовах, викладених в оферті). ПРОДАВЕЦЬ і ПОКУПЕЦЬ спільно надалі іменуються "СТОРОНИ".
2.2. Прийняття умов договору
Факт оформлення замовлення товару у ПРОДАВЦЯ є беззаперечним прийняттям даного договору, і ПОКУПЕЦЬ розглядається як особа, яка вступила з ПРОДАВЦЕМ у договірні відносини.
2.3. Оформлення замовлення
- ПОКУПЕЦЬ самостійно оформляє замовлення на сайті інтернет-магазину.
- ПОКУПЕЦЬ отримує на електронну адресу та/або через застосунок-месенджер повідомлення про те, що замовлення прийнято.
- У разі наявності товару та оплати замовлення, замовлення обробляється автоматично, і ПРОДАВЕЦЬ передає товар службі доставки для надсилання ПОКУПЦЮ.
- У разі необхідності уточнення істотних умов, МЕНЕДЖЕР зв’язується з ПОКУПЦЕМ для їх обговорення за допомогою телефонного зв’язку або електронної пошти.
- У разі відсутності будь-якого товару МЕНЕДЖЕР зв'язується з ПОКУПЦЕМ для вирішення подальших дій: заміни, анулювання позиції або всього замовлення.
- Якщо під час обробки замовлення товару та підготовки до передачі товару службі доставки товару не буде в наявності на складі, ПРОДАВЕЦЬ має право скасувати замовлення. У такому випадку ПРОДАВЕЦЬ повідомляє ПОКУПЦЯ та повертає кошти за оплачене замовлення протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів на рахунок, з якого була проведена оплата.
2.4. Право ПОКУПЦЯ на зміну замовлення
ПОКУПЕЦЬ має право повністю відмовитися від придбання товару або змінити складові замовлення (у випадку, якщо замовлено декілька одиниць товару) в будь-який момент до сплати товару, повідомивши ПРОДАВЦЯ електронною поштою або телефоном.
2.5. Право ПРОДАВЦЯ на припинення співпраці
ПРОДАВЕЦЬ залишає за собою право одноосібно припинити прийом замовлень від ПОКУПЦЯ та відвантаження товару, а також обмежити право участі ПОКУПЦЯ в акціях, якщо ПОКУПЕЦЬ систематично порушує умови цього договору або негативно впливає на роботу інтернет-магазину.
3. ВАРТІСТЬ ТОВАРУ
3.1. Ціноутворення
Ціни в інтернет-магазині вказані в гривнях за одиницю товару.
3.2. Вартість доставки
Тарифи на надання послуг з доставки товару не вказані в інтернет-магазині та розраховуються службою доставки окремо за чинними тарифами.
3.3. Зміна ціни
У разі неправильно зазначеної ціни ПРОДАВЕЦЬ зобов'язується при першій можливості повідомити про це ПОКУПЦЯ. ПОКУПЕЦЬ має право відмовитися від придбання товару повністю або змінити складові замовлення. При неможливості зв’язатися з ПОКУПЦЕМ протягом 2 (двох) робочих днів з моменту оформлення замовлення, таке замовлення вважається скасованим.
3.4. Право ПРОДАВЦЯ на зміну цін
ПРОДАВЕЦЬ залишає за собою право змінювати ціни в односторонньому порядку. При цьому ціна на товари у вже оформленому та оплаченому замовленні зміні не підлягає.
4. ОПЛАТА ТОВАРУ
4.1. Готівкова оплата
При готівковій формі оплати ПОКУПЕЦЬ зобов'язаний сплатити ПРОДАВЦЕВІ ціну товару в момент його отримання. ПРОДАВЕЦЬ зобов'язується надати ПОКУПЦЕВІ розрахунковий документ (касовий або товарний чек).
4.2. Повна вартість замовлення
Повна вартість замовлення складається з вартості товару в інтернет-магазині. Вартість доставки сплачується ПОКУПЦЕМ окремо службі доставки.
4.3. Способи оплати
ПОКУПЕЦЬ оплачує замовлення будь-яким способом, запропонованим на сайті інтернет-магазину:
- Оплата банківською карткою (Mono Pay).
- Оплата при отриманні (післяплата) у відділенні "Нова Пошта".
4.4. Безготівкова оплата
При безготівковій формі оплати обов'язок ПОКУПЦЯ щодо сплати ціни товару вважається виконаним з моменту надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок ПРОДАВЦЯ.
4.5. Прострочення оплати
При простроченні сплати ПОКУПЦЕМ ціни товару на термін понад 3 (трьох) днів, ПРОДАВЕЦЬ має право в односторонньому порядку відмовитися від виконання цього договору, повідомивши про це ПОКУПЦЯ.
4.6. Умови поставки
Товари поставляються ПОКУПЦЕВІ за цінами, найменуванням та в кількості, що відповідають замовленню ПОКУПЦЯ.
5. ДОСТАВКА ТОВАРУ
5.1. Умови доставки
Оплата та доставка замовленого товару ПОКУПЦЮ здійснюються відповідно до умов доставки та оплати, зазначених на сайті за посиланням www.lampala.com.ua/delivery-and-payment. Доставка товару здійснюється протягом до 14 (чотирнадцяти) робочих днів з моменту підтвердження замовлення ПРОДАВЦЕМ, окрім випадків, визначених у п. 5.9.
5.2. Служби доставки
ПРОДАВЕЦЬ доручає доставку товару службам доставки, а саме: "Нова Пошта".
5.3. Вартість доставки
Вартість доставки не вказана на сайті та розраховується відповідно до чинних тарифів обраної служби доставки.
5.4. Ідентифікація ПОКУПЦЯ
При передачі товару ПОКУПЕЦЬ повинен пред'явити документ, що засвідчує особу.
5.5. Термін передачі товару
ПРОДАВЕЦЬ зобов'язується докласти всіх можливих зусиль для передачі товару, замовленого ПОКУПЦЕМ, службам доставки в терміни, зазначені на сайті. ПРОДАВЕЦЬ не несе відповідальності за затримки, що сталися не з його вини.
5.6. Перехід права власності
Право власності на товар переходить до ПОКУПЦЯ в момент оплати товару.
5.7. Адреса доставки
Доставка товару ПОКУПЦЮ здійснюється за адресою, зазначеною ПОКУПЦЕМ при оформленні замовлення.
5.8. Обов'язки ПОКУПЦЯ при отриманні
ПОКУПЕЦЬ зобов'язується прийняти товар за вказаною адресою у встановлений час або забезпечити його отримання довіреною особою.
5.9. Термін доставки товару "під замовлення"
Загальний термін доставки товару "під замовлення" складається з терміну обробки замовлення, терміну обробки постачальником та терміну доставки. Залежно від обраного товару та фактичної наявності на складі, строк обробки замовлень складає від 2 (двох) до 14 (чотирнадцяти) робочих днів.
6. ГАРАНТІЇ НА ТОВАР
6.1. Повернення товару неналежної якості
Якщо товар містить дефекти або поліграфічний брак, що призводить до втрати або спотворення інформації, ПОКУПЕЦЬ має право повернути такий товар протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання.
6.2. Обмеження на повернення
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України "Про реалізацію окремих положень Закону України 'Про захист прав споживачів'" від 19.03.1994 року №172, друкована продукція належної якості обміну та поверненню не підлягає.
6.3. Обмеження гарантій
За винятком гарантій, прямо вказаних у тексті оферти, ПРОДАВЕЦЬ не надає ніяких інших прямих або непрямих гарантій за договором оферти.
7. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
7.1. Обов'язки ПРОДАВЦЯ
- Розміщувати на сайті інформацію про основні споживчі властивості товару, адресу ПРОДАВЦЯ, ціну та умови придбання товару, умови доставки та оплати.
- Не розголошувати приватну інформацію ПОКУПЦЯ і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством України.
- Надати ПОКУПЦЕВІ можливість отримання безкоштовних консультацій за телефонами, вказаними на сайті інтернет-магазину.
- Надати ПОКУПЦЕВІ на сайті інформацію про порядок і терміни повернення товару.
7.2. Обов'язки ПОКУПЦЯ
- До моменту укладення договору ознайомитися зі змістом договору оферти, умовами оплати та доставки на сайті інтернет-магазину.
- Надавати достовірну інформацію про себе та реквізити для доставки товару.
- Прийняти та оплатити товар у зазначені в цьому договорі терміни.
8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
8.1. Відповідальність за невиконання зобов'язань
СТОРОНИ несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання цього договору в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
8.2. Затримки в доставці
ПРОДАВЕЦЬ не несе відповідальності за затримки в роботі служб доставки.
8.3. Невиправдані очікування
ПРОДАВЕЦЬ не несе відповідальності, якщо очікування ПОКУПЦЯ щодо споживчих властивостей товару не виправдалися.
8.4. Відповідальність ПОКУПЦЯ
ПОКУПЕЦЬ несе відповідальність за достовірність наданої інформації при оформленні замовлення.
8.5. Незалежні від ПРОДАВЦЯ причини
ПРОДАВЕЦЬ не несе відповідальності за неможливість обслуговування ПОКУПЦЯ з причин, незалежних від ПРОДАВЦЯ.
8.6. Обмеження відповідальності ПРОДАВЦЯ
У разі якщо служба доставки не доставить товар ПОКУПЕЦЕВІ або доставить з порушенням термінів, відповідальність ПРОДАВЦЯ обмежується виключно продовженням термінів доставки товару.
8.7. Відсутність відповідальності за дії третіх осіб
ПРОДАВЕЦЬ не несе відповідальності за:
- дії або бездіяльність третіх осіб;
- будь-які непрямі збитки та/або упущену вигоду ПОКУПЦЯ або третіх осіб;
- використання або неможливість використання ПОКУПЦЕМ обраної ним форми оплати товару.
8.8. Обмеження сукупної відповідальності
Сукупна відповідальність ПРОДАВЦЯ за цим договором обмежується сумою платежу, сплаченого ПРОДАВЦЕВІ ПОКУПЦЕМ.
8.9. Форс-мажор
ПРОДАВЕЦЬ звільняється від відповідальності за порушення умов договору, якщо таке порушення викликане обставинами непереборної сили (форс-мажор).
8.10. Вирішення спорів
Усі спори та розбіжності вирішуються шляхом переговорів. У разі неможливості досягти згоди, СТОРОНИ мають право звернутися до суду.
9. ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІН ТОВАРУ
9.1. Претензії щодо товару неналежної якості
- Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей.
- Зовнішній вигляд та комплектність товару повинні бути перевірені ПОКУПЦЕМ у момент отримання товару.
- Якщо ПОКУПЕЦЬ отримав товар неналежної якості, він має право вимагати заміни товару або повернення коштів відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів".
- Повернення коштів здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів після позитивного рішення експертизи.
9.2. Форма пред'явлення вимог
Будь-які вимоги повинні бути пред'явлені ПОКУПЦЕМ у письмовій формі.
9.3. Умови обміну або повернення товару
Вимога ПОКУПЦЯ про обмін або повернення товару підлягає задоволенню, якщо ПОКУПЕЦЬ звернувся до ПРОДАВЦЯ протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання товару, товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд та споживчі властивості.
10. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
10.1. Звільнення від відповідальності
СТОРОНИ звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за договором на час дії обставин непереборної сили.
11. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
11.1. Набуття чинності
Цей договір набуває чинності з моменту оформлення замовлення та діє до повного виконання зобов'язань СТОРОНАМИ.
12. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
12.1. Збір та обробка даних
ПРОДАВЕЦЬ збирає та обробляє персональні дані ПОКУПЦІВ з метою виконання умов цього договору, доставки товару та в маркетингових цілях.
12.2. Згода на обробку даних
Оформлюючи замовлення, ПОКУПЕЦЬ дає згоду на збір та обробку своїх персональних даних.
12.3. Обмеження доступу до даних
Доступ до персональних даних ПОКУПЦІВ мають лише особи, залучені до виконання замовлень.
12.4. Передача даних офіційним органам
Інформація про ПОКУПЦЯ може бути передана офіційним органам відповідно до законодавства України.
12.5. Маркетингові повідомлення
ПРОДАВЕЦЬ має право надсилати ПОКУПЦЕВІ рекламні або інформаційні повідомлення. ПОКУПЕЦЬ має право відмовитися від отримання таких повідомлень.
13. ГРАФІК РОБОТИ ТА КОНТАКТИ ПРОДАВЦЯ
13.1. Графік роботи інтернет-магазину
- Понеділок – П'ятниця: з 10:00 до 19:00
- Субота – Неділя: з 10:00 до 16:00
13.2. Контакти для зв’язку з ПРОДАВЦЕМ
- Телефон: +380 93 975 38 90
- Електронна адреса: support@lampala.com.ua
- Адреса: вул. Кам'янецька, 52, м. Хмельницький, Україна
- Сайт: lampala.com.ua
14. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
14.1. Офіційний документ
Цей договір є офіційним документом ПРОДАВЦЯ та публічною офертою, умови якої є однаковими для всіх ПОКУПЦІВ.
14.2. Право на внесення змін
ПРОДАВЕЦЬ залишає за собою право вносити зміни до цього договору з їх попередньою публікацією на сайті.
14.3. Відповідальність за незнання умов
Незнання умов цього договору не звільняє ПОКУПЦЯ від відповідальності за його невиконання.